Gothic 4 Arcania: A Gothic Tale

By admin on poniedziałek, styczeń 4, 2010

0 Comments

Filed Under: PC, PlayStation 3, Xbox 360

Gothic 4 Arcania
Gothic 4 Arcania: A Gothic Tale

I doczekaliśmy się. Minęły niespełna 3 lata, a na horyzoncie wyłania się kolejna, już czwarta część popularnego cRPG-a, który swoją fabułą jak również spektakularnym gotyckim światem przyciągną rzesze fanów. Wiele zmian w tej części możemy się spodziewać. Jedną z głównych, jest zmiana developerów, pochodzących teraz z Spellbound Studios, znana dla osób grających w takie projekty jak Desperados: Wanted Dead or Alive czy Robin Hood: The Legend of Sherwood i innych, zbierając doświadczenie od lat 90 tych poprzedniego stulecia.

Autorzy bardzo poważnie podeszli do tej wersji. Zanim rozpoczęli prace, przeanalizowali wszystkie dostępne wersje i dodatki do genezy Gothica, biorąc szczególnie pod uwagę ostatnią, dobrze nam znaną trzecią wersję, będącą przełomem takich elementów jak sterowanie, rozbudowana, bujna grafika, system walk, oraz ulokowanie miast i większych budowli. Developerzy, zoptymalizowali źródła gry, skutecznie podkręcając wydajność, przy okazji usuwając błędy po poprzednich programistach. Śilnik graficzny napędzający grę to Vision Engine.

Po za nową fabułą, miejscami i przeciwnikami, poznamy moc nowych mocy, nowego uzbrojenia i pancerzy. Zwiększono też umiejętności naszej postaci, narracji w grze, gdzie czwarta odmieniona część sięga korzeniami do pierwszych części, podzielona na scenariusze oraz rozdziały. Będziemy posiadać dwa tryby interfejsu, zaawansowanego, dobrze znanego wyjadaczom, oraz uproszczonego, całkiem świeżego, skierowanego dla osób zaczynających zabawę z Gothic.

Poniższy materiał ukazuje, na co możemy liczyć w tej grze. Premiera planowana jest na luty 2010r

Wymagania sprzętowe:

  • Core 2 Duo 3 GHz,
  • 2 GB RAM,
  • Warta grafiki 256 MB (GeForce 6800 lub lepsza),
  • 10 GB HDD,
  • Windows XP/Vista

No Comments for this post

No comments yet.

Leave a comment

Name (required) Comment
Mail (required)
Website